X-MOTORSPORT AUTORYZOWANY SERWIS OBSŁUGI POJAZDÓW
logo1 logo2  logo3  logo4  castrol  motullogo 

 

                                       

AUTO-CREW X-Motorsport

ul. Modrzewiowa 3
85-631 Bydgoszcz

tel. (52) 371-04-70
+48 508 189 412

 

Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów CB/008/P


ul. Modrzewiowa 3
85-631 Bydgoszcz

tel. (52) 371-04-70
+48 508 189 412 
+48 603 602 102

Diagności :


Krix Paweł

tel. +48 508 189 412

Krix Zdzisław

tel. +48 603 602 102

Chiptuning

 

Chiptuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Daje radość z jazdy i pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo - szybszy, sprawniejszy, palący mniej paliwa. Chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent Twojego auta.

Robimy to rozsądnie, nie narażając silnika na nadmieny wysiłek. Wybierając nas, wybierasz uznaną i pewną markę. Tysiące osób rocznie wybiera V-tech. Bądź jednym z naszych zadowolonych klientów.

W przypadku aut (turbodiesli) na gwarancji możesz skorzystać z naszej opcji - kupujesz box do diesla, a po gwarancji wymieniasz na chip. Jeśli zwrócisz dotychczasowe rozwiązanie, Twój rabat wyniesie 30%".

Oferta chiptuningu

Nasza oferta chiptuningu jest adresowana zarówno dla klientów indywidualnych , flot samochodowych oraz dystrybutorów nowych samochodów. Możemy zainstalować chip (poprawiony program dodający mocy i momentu) do twojego samochodu (właściwie do prawie każdego auta wyposażonego w elektroniczny sterownik wtrysku). Program w nowszych autach wgramy przez gniazdo diagnostyczne (OBD i CANBUS), w starszych – poprzez wyjęcie i przeprogramowanie kości flash w sterowniku silnika

ECU: Niekiedy chiptuning wymaga wymontowania sterownika silnikaChipy w rozumieniu "tuningowym" są to modyfikacje oprogramowania sterującego silnikiem umieszczonego w centralce sterującej (komputerze, ECU) silnika. W nazewnictwie elektronicznym "chip" oznacza układ scalony. W komputerach sterujących silnikiem modyfikowana jest najczęściej zawartość zewnętrznej pamięci programu, umieszczona zwykle w układzie scalonym, zwanym pamięcią Eprom lub Flash. Niekiedy też modyfikuje się zawartość pamięci mikrokontrolera. Generalnie filozofia modyfikacji nie jest istotna dla uzyskanego efektu - znaczenie ma przede wszystkim dopracowanie programu i jego wszechstronna modyfikacja, niż sposób, w jaki zostanie on umieszczony w ECU. Programy do ECU można wgrywać za pomocą interfejsów do programowania przez gniazdo diagnostyczne (OBD), poprzez programator do sterowników przez port BDM, lub przez wylutowanie i przeprogramowanie epromu / flasha z programem. Niezależnie od metody oczekiwany efekt jest ten sam - wzrost mocy i momentu obrotowego.

Z uwagi na efekty tuningu chipy można podzielić na dwie zasadnicze kategorie:

  • chipy do samochodów z turbinami lub innymi kompresorami powietrza
  • chipy do samochodów wolnossących, czyli nie posiadających kompresora powietrza

Ponieważ efekty dla samochodów wyposażonych w turbo są ok. 3 - 4 razy większe niż samochodów wolnossących (choć nie dotyczy to oczywiście wszystkich modeli samochodów, utworzono osobne kategorie cenowe w zależności od tego, czy silnik jest doładowany czy nie. Osobno utworzono kategorię cenową dla samochodów małolitrażowych oraz nowość w naszej ofercie czyli ECO-TUNING.



Copyright © 2011 X Motor Sport Bydgoszcz